Veemon - Digimon Lightless
Menjaga hati semua orang memang susahkan :) Untuk menjaga hati AK aku terpaksa delete post semalam tu. Mungkin salah aku juga, okeyy dia semakin benci dekat aku :\ Biarlah dia nak benci ke yang penting aku sayang dia. Sayang bukan bermakna cinta okey -,- Hmmmmmmm, hari ni idea busy so dia tak boleh datang. Maybe tu je kot . Opsss, and satu lagi. Janganlah salahkan dia kalau dia tetiba text "JAP" memang dia busy sangat. Pada mulanye memang korang tak tahan, tapi kalau dah biasa korang rasa tak kesah pun. Macam aku sekarang ni :p Okey, maybe dia punye "New Life" tanpa sebarang text dari aku dah bermula 0,0 Hmmmmm, kesian aku kan . Takpelah, yang penting keputusan dia ini adalah yang terbaik untuk diri dia. Untuk aku memang kesianlah -,- Tapi aku tak kesah, asalkan dia selamat dan ada orang temankan dia sudah buat aku gembira walaupun tersiksa sikit . Alaaaaaaaa, sikit jelah -.- Tu jeee, take care.

April Is My Fun Month No More Busy 
Superman Logo 2