Veemon - Digimon Lightless
=============================================================================================
Kelas tambahan memang menyeronokkan, semua pelajar tekun aku sorang je buat kerja sambil dengar lagu. Chill je datang lewat, habis je kelas tambahan terus pergi makan dekat kedai mamak. Terbaikkkk sedap hingga menjilat jari. Tengah tengah makan ternampak pula budak gemuk tu, memang terkejutlah tetiba lalu depan kedai sebab ingatkan dia pergi koko rupanye pemalas juga dia tu. Okay lepas habis bayar semua, ajak member pergi dekat masjid bp boleh pula terserempak dengan gemuk tu lagi dekat taman -.- tapi rasanye dia tak perasaan kot(Alhamdulillah) Agak-agak dah lama sikit, kawan aku datang pastu dorang ajaklah lepak dengan kawan budak gemuk tu sekali disebabkan aku pemalu tahap gaban, aku minta kunci motor syazwan saje je jalan jalan . Dapat je motor memang aku pergi 7E sebab nak beli 'Moutain Dew'. Lepas je beli air tu, tetiba syazwan call tkut aku bawa lari motor dia. Memula syazwan suruh pergi dekat taman tu tapi sampai je takde orang, aku fikirkan budak gemuk tu dah balik rupa rupanye belum lagi dorang lepak dekat kedai makan pula. First tu memang malulah sebab alahhhh biasalah shyboy :D first syazwan blah dlu sebab nak amik adik dia, pastu amin sebab mak dia dah sampai, arif pula tengah mengawek tinggallah aku sesorang duduk dekat satu meja -.- pastu budak gemuk tu tetiba datang dekat aku, terkejut juga lahkan tetiba je dia ni(Barunakdengarlagi)Okay, kiteorang berdua tengah bersembang. Mase kiteorang bersembang aku usha lah juga keliling kawasan itu rupa ramai yg tengok kite berdua -.- memang malu gilalah. Kawan dia nak lepak dekat tempat lain pula, follow jelahkan. Sampai je dekat tempat tu, adik gemuk tu pula datang. Adik dia bolehlah dikatakan gedik tapi manja.Aku sebenarnye kalau dengan budak-budak memang senang aku nak tegur tapi kalau dah sebaya or lebih tinggi umur dari aku memang malulah nak tegur (Y) Aku rancang nak jumpe adik aku kejap dekat rumah kawan dia ajak syazwan sekali, lepas dah jumpe jalan jalan kejap dengan wan tapi tetiba gemuk tu call kate dia suruh aku datang situ cepat sebab dia nak balik. Terpaksalah patah balik jumpe gemuk tu(Takdapatjalanjalan) Sampai je tempat biasa tu, dorang semua tengah tangkap gambar kecuali aku sorang je yang tengah selak-selak rambut(Akutaksukaorangmainrambutaku) Tak lama kemudian, ibu budak gemuk tu sampai, k memang tak sangkalah sebab hari jumaat kiteorang berdua dah rancang nak balik sesama mase habis koko tu tapi apa boleh buat takde rezeki. Sampai je rumah arif, gemuk tu tetiba minta maaf    -.- seriously, bukan salah dia pun. Tah tetiba dia minta maaf. Okay that all for today :)
=============================================================================================
Superman Logo 2