Veemon - Digimon Lightless

Okay, terjumpa ex-gf dekat KLCC. Memang peliklah terjumpa dia, tetiba dia panggil pastu dia ajak teman pergi shopping -.-' perkara tu memang biase-biase je jalan berdua-duaan. Aku tahu dia still nak dkat aku, tapi aku dah ade seseorang :3 Aku sayang dia sebagai kawan, itu standartlah. Tapi sejak terjumpe haritu kiteorang text setiap malam.Budak perempuan tu memang selalu menyusahkan aku, tapi adekala aku menyusahkan dia :p Sabtu lepas, dia kena follow family pergi Australia, aku terpaksa pergi KLIA sebab kena paksa -.-' Dia kata kalau aku tak datang, dia taknak ikut family pergi sana memang menyusahkan aku betul dia ni -.-'.Sebelum diorang berlepas,aku dinner dengan family dia memang malu gilalah walaupun family dia da kenal aku.Okay, nak di jadikan 'climax' :p ex aku tu mengangis, pastu peluk aku sebab takut tk dapat jumpe lagi -.-' Family dia pun gelak gelak gelak, tak habis habis gelak -.-' tolonglah aku. Dia dengan family pun naiklah kapal terbang tinggallah aku ni yang balik sorang-sorang. Sejak itu, kiteorang dah tak text lagi. Dia pun senyap je semenjk duduk sana (Lupa aku la tu) Apa-apa pun semoga dia sihat duduk dekat sana and harap dapat jumpe dia lagi :)

Farah Nadirah 
Superman Logo 2